субота, 25. јун 2011.

Grupna jebacina

Moj suprug i ja vec nekoliko godina smo svingeri, u kombinaciji sa sedam bracnih parova. Na jednoj lepoj razgolicenoj zurci, da ne kazem grupna jebacina, gde je jebao ko je koga pozeleo, posebno mi se dopala kombinacija kada sam ostala nasamo sa kuratim Slavenom i prosecnom Draganom, pa sam to pozelela da repriziram i kod nase kuce.
Dali smo oglas za obdarene muskarce i medju njima se nasao i jedan crnac. Javili smo mu se i trazili da posalje malo slobodnije slike. Tek tada smo se odusevili. Dogovorili smo se da dodje. Bili smo uzbudjeni pa smo se morali pojebati pre njegovog dolaska. Dosao je sportski obucen, malo nam je pricao o sebi, imao je 27 godina a kurat 23 cm. Ovo mu je drugo ovakvo iskustvo. Ja sam se vec bila okupala pa je i on obavio tusiranje pred planiranu jebacinu. Zapoceli smo nas dvoje sami a suprug nam se kasnije pridruzio. Legla sam na krevet rasirenih nogu, glave zabacene u nazad, sva u transu, mazila sam svoje jedre i pozamasne sise, dok mi je crnac lizao picku. Odradio je to majstorski, brzo sam svrsila.
Moj suprug nam se pridruzio, gledao je kakao debela, obrezana kurcina ulazi u moju picku, kako nestaje. Kako je to samo bio lep prizor za njega, polako je poceo da mi mazi picku jednom rukom a drugom je dodirivao crncu kurac i jaja. Crnac je radio kao sivaca masina, sva sam se izgubila od zadovoljstva a onda je pocelo histericno svrsavanje...
Kad sam se malo pribrala zamolila sam ih da svo troje napravimo sendvic. Rekla sam crncu da legne, a onda sam ga opkoracila nogama. Malo sam ga jahala dok se nije usadio do dna a onda sam zamolila muza da mi ispuni i drugu rupu. Nas dvoje obicno ne koristimo taj otvor, kada ima picka za nabadanje, sem u izuzetnim situacijama. I sada je bila jedna takva, jer se meni prijebalo a picka mi je vec bila puna. Poceo je polako da mi nabija kurac. Oboje su me jebali jedan odozdo a jedan od pozadi. Kurcevi samo sto se nisu dodirivali a jaja jesu. Onda je proradio trostruki vulkan. Prvo sam pocela da vristim i nabijam se na crncev kurac, a onda je crnac poceo da urla. Umalo da im polomim kurceve. Crnca sam uhvatila za grudi, bila sam puna sperme sa obe strane, kada sam se izjebana strovalila na krevet...
Odmah posle toga crnac je hteo na nocni voz ali sam mu predlozila da putuje ujutru. Prihvatio je sa smeskom na usnama. Htela sam maksimalno da iskoristim ogromni crncev kurac. Jebali smo se pred zoru.
Kada smo rano ujutru ispratili crnca na stanicu, odmah sam se vratila u krevet, suprug mi je zadigao spavacicu i uz prepricavanje ponekih detalja, jebali smo se dok oboje nismo svrsili

1 коментар: