понедељак, 27. јун 2011.

Grupni seks

Opet smo krenule na svoj zadatak, Deni i ja. Trebale smo ostati dva sata kod dva tipa koji vole matore babe: obojica su imala oko 26 godina. Obozavam mladje tipove jer su napaljeni i puni energije. Vole da se dokazuju pred zenskama a i mastoviti su. Oni stariji su klasicni, a mene privlace otkaceni frajeri. Uopste volim sve sto ima veze sa seksom, ponajvise grupni seks.
Sa Deni sam se srela ispred ulaza u njihovu kucu. Kuca se nalazila u prekrasnom delu grada. Pozvonile smo i na vrata je skocio ogroman doberman. Sapnula sam Deni da imamo posla sa posebnim facama. Stvarno mi nije jasno kako sam uspelada pogodim. Obe smo podsecale na puslice u minicima, carapicama i cipelicama na visoke potpetice, bile smo pravi slatki svingeri nas dve.
Pojavila su se dva tipa. Jedan je bio visok oko metar i dvadeset, crne kose i ociju, lep zgodan frajer a drugi, onaj sto me je oborio sa nogu, je imao zelene oci i crnu, dugu kosu. Bio je visok i savrseno gradjen. Odmah sam ga htela posedovati i pripasti mu. Pogledi su nam se sreli i ukrstili.
-          Marko, matore babe su lako obucene ako ih odmah ne uvedemo u kucu prhladice se – rekao je Dejan.
-          Pa racunam da cete nas vas dvojica tako krsni lako ugrejati – nadovezala sam se
-          Potrudicemo se – rece Marko
-          Srce ti se potrudi oko mene – cula sam kako se Deni priljubila uz Marka
Dejan me je obuhvatio oko struka kao da se poznajemo stotinu godina. Cim smo usli Dejan me je zagrlio i poceo ljubiti. Marko i deni su posli u kuhinju.
-          Ej, vas dvoje mnogo ste nestrpljivi sta cete da pijete – pitao je Marko
-          Imamo sampanjac i jagode – dodao je Dejan
Prihavtile smo precutno svidela nam se ta ideja. Otisle smo zajedno u kupatilo skinule se i usle u ogromnu dzakuzi kadu. Dok smo kupale jedna drugu nismo ni primetile Dejana i Marka na vratima. Bili su tihi jer su zeleli uzivati u nasoj igri. Deni mi je prelazila jezikom preko vrata, usiju i grudi. Mazile smo se, a kada smo ih opazile oni su nam prislopi sa dve boce sampanjca i kosarom punom jagoda. Bili su nagi. Dejan je prisao sa otvorenom bocom.
-          Sada cu da te okupam u sampanjcu, polizacu te i pojesti kao jagodu.
U sledecem trenutku hladan mlaz slivao se niz moje telo. Najezila sam se i uzbudila kada me je poceo lizati. Sada se tecnost slivala niz grudi, a onda je cuclao moje bradavice. Spustao se jezikom i usnama niz stomak, a onda je stavio jagodu u moj pupak. Uzeo je jagodu usnama i spustio se do medjunozja. Rasirio mi nezno noge i osetila sam hladnocu jagode koja je pustila svoj sok. Sok se sirio na ulazu u vaginu. Rasirila sam se sa zeljom da stavi jos nesto u mene.
-          Pojescu jagodu piskom a onda cu posisati i tebe! – rekla sam
-          Hoces li da osetis njen ukus?
Izvadio je usnama jagodu i dao mi je u usta. Bila je topla i slatka. Dala sam mu pola.
-          Ima ukus tvoje picke, a i tvoja picka je slatka kao jagoda.
Odlepila sam totalno na njega posle izjave, i bukalno sam se bacila na njega. Njegov ukruceni kurac je cekao na moju predaju. Bila sam toliko vlazna de je uleteo u  mene kao metak. Nabijala sam se, mesala i pokusavala se otvoriti potpuno da bi me ispunio celu. Gorlela sam od njegovog ogromnom, slatkog kurca koji me ispunjava kao da smo rodjeni jedno za drugo. Onda sam ustala i okrenula se u pozu 69. Usisavala sam ga svojim ustima, oblizivala, grickala i uzivala u njegovoj lepoti. Kako je bio mocan i tvrd pun sperme. Nastavila sam ga obradjivati zestoko, dok nisam osetila da se priblizio vrhuncu. Prestala sam , ljubeci ga i dalje po preponama, stomaku, polagano se dizuci dok nam se usne nisu spojile. Ljubio me je strasno i prepustao se trenutku potpunog spajanja. Zaboravili smo na Deni i Marka a i oni na nas. Bili su zaokupljeni sopstvenim uzitkom.
Ponovo sam sela na njega i nastavila da mesam guzovima na podignutom koplju. Onda me je neznopodigao i povalio na ledja. Uhvatio me za guzu cvrsto i podigao me gore da bi me navukao na njega. Sada je on imao potpunu kontrolu. Cvrstome je drzao od pozadi i ulazio i izlazio prvo polako a zati sve brze i breze. Osecala sam kako nadolazi plima, dok me nisu poplavili talasi jedan za drugim, do potpunog gubitka kontrole. Zaboravila sam na sve oko sebe i saputala mu na uvo:
-          Tucaj me, ne prekidaj, hocu jos, ne prekidaj molim te!
Ovo ga je toliko izludelo da me je zestoko karao. Telo mi se pocelo grciti i val me je poneo na vise. Umirala sam od zadovoljstva i u tom trnutku kada je osetio moj vrhunac, potpuno se zaustavio  jer je poceo i njegov. Vagina mi se toliko stezala oko njegovog kurca, da vise nije mogao izdrzati i iz njega su prokuljale reci:
-          Toliko mi cvrsto stezes da cu eksplodirati i napuniti ti picku
-          Osecam kako svrsavas i tvoju toplu spermu kako me puni.
Upijala sam svaku kap u sebe. Deni i Marko su nas posmatrali i u tom trenutku kada je on izasao iz mene, sa podignutim kurcem, na njega je sela Deni, a marko mi ga je sunuo takvom brzinom da nisam odmah ukapirala sta se dogodilo. Oni su to zavrsili pre nas i priredili nam iznenadjenje. Nisu cekali da se ohladimo. Sada je Marko vrsljao po meni, trazeci ponovo moj vrhunac. Bila sam napalljena u tolikoj merida mi nije trebalo puno vremena i stimulacije.
-          Volim da te jebem otpozadi!
-          Okrenuo me je i naguzio. Nabio ga je do kraja i uhvatio me za picku sa obe ruke. Onda me je spustio na krevet, drzeci me i dalje za picku i poklopio me otpozadi celom tezinom.
Sada ga je uvukao do kraja i to me je toliko uzbudilo da sam pocela ponovo svrsavati, a on me je poceo puniti. Osetila sam mlaz u sebi. Bila sam toliko puna speme, da mi je visak curio niz noge, a orgazam je jos trajao. Izgubila sam se i u trenutku kada sam bila sigurna da ovo nikad nece prestati, osetila sam iscrpljenost i slatku malaksalost. Jos uvek me je pritiskao svojim telom, njegove ruke su me jos uvek drzale. Onda je pritisak popustio i izvalio se na ledja pored mene.
-          Covece ovo je ludilo! – prvi je izvalio Dejan koji je drzao Deni u narucju.

Нема коментара:

Постави коментар